Bestellen & Verzenden

We snappen dat je met smart zit te wachten op het ontvangen van je bestelde producten, Je bestelling wordt veilig en discreet afgeleverd door PostNL of DHL (afhankelijk van de gekozen vervoerder). Zodra je bestelling wordt verzonden, ontvang je een track & trace-code om je pakket te volgen.

Verzendkosten

Voor de verzending van je order maken wij gebruik van PostNL of DHL. De verzendkosten worden automatisch berekend en weergegeven tijdens het bestellen.

Is het totaalbedrag van je bestelling meer dan €100,-? Dan verzenden wij je pakket GRATIS wanneer je voor de standaard verzendoptie met PostNL kiest.

Bij bestellingen onder de €100,- wordt € 7,95 aan verzendkosten in rekening gebracht.

Verzendingen en levertijden

We proberen je bestelling uiteraard zo snel mogelijk te verwerken. Bestellingen die geplaatst zijn voor 15:00 op maandag t/m zaterdag worden in de meeste gevallen dezelfde werkdag verstuurd. Door de drukte bij onze pakketbezorgers PostNL kan de bezorging langer duren dan gebruikelijk. Raadpleeg je track & trace-code voor de meest actuele leverdatum en tijd.

Vervoerders en levering

Je order wordt via PostNL of DHL afgeleverd op het adres dat je hebt opgegeven. Ben je niet thuis? Houd de toegestuurde track & trace in de gate, vergeet niet je legitimatiebewijs mee te nemen wanneer je het pakket gaat afhalen bij een ophaal punt.

LET OP: PostNL levert niet op zondag, bestellingen die op zaterdag wordt geplaatst zullen de 1ste werkdag worden geleverd.

Schade aan je pakket?

De melding van schade aan je pakket bij een zending van PostNL dient binnen 5 werkdagen na de bezorgscan gedaan te worden. Alle meldingen die na 5 werkdagen worden gedaan, worden door ons niet meer in behandeling genomen.