Wil je een product laten repareren of upgraden? Je kunt het per post naar ons versturen of langsbrengen in onze showroom in Purmerend.
Als je de reparatie of upgrade per post wilt versturen, meld deze dan eerst aan in onze reparatieportaal.
Wil je een product laten repareren of upgraden? Je kunt het per post naar ons versturen of langsbrengen in onze showroom in Purmerend.
Als je de reparatie of upgrade per post wilt versturen, meld deze dan eerst aan in onze reparatieportaal.
Zodra we je product hebben ontvangen, krijg je een bevestiging per e-mail. Dit betekent echter niet dat we direct aan de slag gaan met de reparatie. Houd rekening met een minimale wachttijd van 4 weken. De exacte tijd hangt af van een aantal factoren:
Via je ons reparatie portaal en email houden we je op de hoogte.
Als we onderdelen moeten bestellen, duurt de reparatie langer. Uiteraard zullen wij alleen producten bestellen in overleg met een kosten indicatie voor de onderdelen en reparatie, na akkoord zullen de producten worden besteld en zijn de kosten definitief.
Als we je product niet zelf kunnen repareren, sturen we het naar de leverancier. We hebben dan geen invloed meer op het proces, maar houden je op de hoogte van updates en eventuele kosten.
Houd er rekening mee dat we soms geen gedetailleerde terugkoppeling krijgen van de leverancier, anders dan dat je product is gerepareerd. We doen ons best om je zo volledig mogelijk te informeren.
Uiteraard zullen wij je laten weten indien de leverancier hier kosten voor rekent.
De kosten voor een reparatie of upgrade worden tijdens het proces bepaald. We rekenen € 54,95 per uur en € 25,95 voor een half uur (exclusief onderdelen).
Voor we beginnen, bespreken we de totale kosten met je. Zodra je akkoord gaat, starten we met de reparatie.
Dit eerste kostenplaatje is een schatting. Als de kosten hoger uitvallen door onverwachte problemen, nemen we contact met je op. Valt het goedkoper uit? Dan laten we dat ook weten.
De voortgang van je reparatie of upgrade kun je volgen via je het reparatie portaal en en email.
Reparatie of upgrade aanvraag geaccepteerd
We hebben je reparatie- of upgradeaanvraag ontvangen en wachten op je te repareren product.
We hebben je product ontvangen en starten spoedig met de reparatie of upgrade.
Je product is naar de leverancier/fabriek gestuurd. Dit kan zijn vanwege garantie, op verzoek van de leverancier, of omdat de juiste onderdelen niet beschikbaar zijn.
We hebben onderdelen besteld en wachten op levering om verder te kunnen met de reparatie.
Je reparatie is klaar. Je hebt een e-mail ontvangen met de vraag of je het product komt ophalen of dat we het opsturen. We wachten op je reactie.
De reparatie is afgerond en het product is opgehaald of opgestuurd.
Ja, onze technische dienst is bevoegd om vuurwapens aan te passen en te repareren. Dit gebeurt altijd in overleg. Sommige specialistische handelingen kunnen we (nog) niet uitvoeren. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden via ons reparatie portaal.
Je hebt standaard één jaar fabrieksgarantie, tenzij anders vermeld.
Voor de garantie is het belangrijk dat je zelf geen wijzigingen of reparaties uitvoert aan je product. Onze reparateur kijkt hier eerst naar. Als je zelf iets hebt aangepast, vervalt de garantie en zijn eventuele kosten voor eigen rekening.
Airsoft magazijnen hebben een garantietermijn van 14 dagen. Problemen binnen deze periode vallen onder de garantie, tenzij ze veroorzaakt zijn door gebruikersfouten zoals het niet volgen van de gebruiksaanwijzing of onzorgvuldig gebruik.
Je krijgt een prijsopgave als de reparateur vaststelt dat het defect is ontstaan door gebruikersschade en niet valt onder garantie. Je hebt drie opties:
We hebben in-house reparateurs die zoveel mogelijk zelf repareren. Soms sturen we reparaties door naar een externe reparateur, bijvoorbeeld omdat een specifiek onderdeel niet beschikbaar is.
Als je product is gerepareerd en je wil het product ophalen dan ontvang je een bericht om het op te halen. Soms komt dit bericht niet aan. We sturen je daarom over een periode van 6 maanden drie herinneringen. Heb je het product na 6 maanden nog niet opgehaald, dan wordt het eigendom van Shogun.