Zodra we je product hebben ontvangen, krijg je een bevestiging per e-mail. Dit betekent echter niet dat we direct aan de slag gaan met de reparatie. Houd rekening met een minimale wachttijd van 4 weken. De exacte tijd hangt af van een aantal factoren:
- De moeilijkheidsgraad van de reparatie of upgrade
- Het bestellen van benodigde onderdelen
- Het versturen naar de leverancier
Via je ons reparatie portaal en email houden we je op de hoogte.
Bestellen van onderdelen
Als we onderdelen moeten bestellen, duurt de reparatie langer. Uiteraard zullen wij alleen producten bestellen in overleg met een kosten indicatie voor de onderdelen en reparatie, na akkoord zullen de producten worden besteld en zijn de kosten definitief.
Versturen naar de leverancier
Als we je product niet zelf kunnen repareren, sturen we het naar de leverancier. We hebben dan geen invloed meer op het proces, maar houden je op de hoogte van updates en eventuele kosten.
Houd er rekening mee dat we soms geen gedetailleerde terugkoppeling krijgen van de leverancier, anders dan dat je product is gerepareerd. We doen ons best om je zo volledig mogelijk te informeren.
Uiteraard zullen wij je laten weten indien de leverancier hier kosten voor rekent.