Shogun levert kwalitatief hoogwaardige producten en wij streven er altijd naar om deze met juiste zorg bij u af
te
leveren. Het kan echter voorkomen dat u een product om een bepaalde reden toch wenst te retourneren. Uiteraard
kijken wij dan altijd naar de beste oplossing voor u. Onderstaand de regels met betrekking tot ons retourbeleid.
Mocht uw vraag nog niet beantwoord zijn, schroom dan niet om contact op te nemen met de klantenservice en uw vraag direct te stellen.
U kunt uw (online) aankoop op twee manieren retourneren:
het product afgeven in ons filiaal in Purmerend; of
het product versturen per post.
1. Retourneren in ons filiaal
U kunt het product retourneren in ons filiaal in Purmerend. Onze winkelmedewerker meldt
uw retour direct aan en onze klantenservice zorgt voor de verdere afwikkeling. De klantenservice houdt u
vervolgens op de hoogte van de status van uw retour via uw account of per mail.
2. Retourneren per post
U kunt uw retour aanmelden via uw Shogun-account of via onze klantenservice.
Heeft u een Shogun account? Dan kunt u als volgt uw retour aanmelden:
log in op uw account;
ga naar product returns;
klik links op retouraanvragen;
klik vervolgens op de betreffende bestelling die u wilt retourneren;
vul de retourinformatie in;
klik op bevestigen.
Heeft u (nog) geen Shogun account? U kunt uw retour op twee manieren aanmelden:
via onze klantenservice, bereikbaar op het telefoon- en Whatsapp-nummer 020
370
56 58.
Indien u contact met ons opneemt, houdt uw ordernummer dan bij de hand of vermeldt deze in uw Whatsapp- of
e-mailbericht. Zo kunnen wij u sneller helpen!
Uiteraard is het verstandig om alsnog een Shogun account aan te maken, zodat u activiteiten rondom uw
toekomstige
bestellingen makkelijk kunt volgen.
U kunt het product ook retourneren in ons filiaal in Purmerend. Onze winkelmedewerker
meldt uw retour direct aan en onze klantenservice zorgt voor de verdere afwikkeling. De klantenservice houdt
u
vervolgens op de hoogte van de status van uw retour via uw account of per e-mail.
Het kan natuurlijk voorkomen dat u niet tevreden bent met uw (online) aankoop. Indien u gebruik wilt maken
van uw
herroepingsrecht, dan dient u binnen veertien dagen na ontvangst van het product contact op te nemen met
onze
klantenservice of uw retour aan te melden via uw Shogun-account. Na deze melding, dient het product binnen
veertien dagen door ons te zijn ontvangen. De verzendkosten komen voor eigen rekening.
U kunt uw (online) aankoop ruilen. U dient eerst het product te retourneren en daarna dient u een nieuwe
bestelling te plaatsen.
U kunt het product op twee manieren retourneren:
het product afgeven in ons filiaal;
het product versturen per post.
1. Retourneren in ons filiaal
U kunt het product retourneren in ons filiaal in Purmerend. Onze winkelmedewerker meldt
uw retour direct aan en onze klantenservice zorgt voor de verdere afwikkeling. De klantenservice houdt u
vervolgens op de hoogte van de status van uw retour via uw account of per mail.
2. Retourneren per post
U kunt uw retour aanmelden via uw Shogun-account of via onze klantenservice. Hieronder staan de twee opties
uitgeschreven.
Heeft u een Shogun account? Dan kunt u als volgt uw retour aanmelden:
log in op uw account;
ga naar product returns;
klik op retouraanvragen;
klik vervolgens op de betreffende bestelling die u wilt retourneren;
vul de retourinformatie in;
klik op bevestigen.
Heeft u (nog) geen Shogun account? U kunt uw retour op twee manieren aanmelden:
via onze klantenservice, bereikbaar op het telefoon- en Whatsapp-nummer 020
370
56 58.
Indien u contact met ons opneemt, houdt uw ordernummer dan bij de hand of vermeldt het in uw e-mailbericht.
Zo
kunnen wij u sneller helpen!
Uiteraard is het verstandig om alsnog een Shogun account aan te maken, zodat u activiteiten rondom uw
toekomstige
bestellingen makkelijk kunt volgen.
Tweede-kans/demo producten vallen ook onder het herroepingsrecht.
De kosten voor het retour sturen van uw bestelling zijn voor eigen rekening. Wij raden aan het verzendbewijs
goed
te bewaren.
U kunt uw retour als volgt verpakken en verzenden:
Verpak uw retour zo discreet mogelijk in de originele verzenddoos of in een andere stevige verpakking.
Print het retourformulier uit en voeg deze toe in de verzenddoos.
Tape de verzenddoos goed dicht.
Vermeld het retouradres duidelijk op de verzenddoos.
Verzend uw retour per post en bewaar het verzendbewijs.
U kunt het navolgende retouradres gebruiken: Shogun B.V. Netwerk 75 1446 WS Purmerend
Na ontvangst van het product ontvangt u binnen 14 dagen het aankoopbedrag retour via dezelfde betaalmethode
waarmee u de aankoop heeft verricht.
Indien het ontvangen product niet volledig of beschadigd is, wordt er een bedrag in mindering gebracht op het
aankoopbedrag. Het uiteindelijke bedrag dat u ontvangt wordt aan de hand van drie factoren vastgesteld:
beschadiging van het product;
beschadiging van de verpakking;
incompleet retourneren van het product.
U kunt de status van uw retour gemakkelijk volgen via uw account. In uw account kunt u verschillende
statussen
zien. Hieronder vindt u een korte uitleg van elke status.
Retouraanvragen geaccepteerd Uw retour is door de klantenservice of via uw Shogun-account
aangemaakt en
wij zijn in afwachting van uw product.
Retourproduct(en) ontvangen Wij hebben uw retour- of ruilproduct ontvangen. Na het vaststellen van
de
status van uw retour wordt het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen de termijn van 14
dagen
na de herroepingsmelding, geretourneerd.